Vreti sa ne transmiteti o reclamatie?
Echipa Impuls-Leasing aprecieaza feedback-ul dvs., pentru ca ne ofera oportunitatea remedierii oricarei probleme si imbunatatirii serviciilor oferite.
Ce reprezinta o reclamatie?
Prin reclamatie se intelege exprimarea unei nemultumiri, in scris sau telefonic, adresata de o persoana fizica sau juridica, cu privire la activitatea Impuls-Leasing.
Inregistrarea reclamatiilor
1. Reclamatiile Clientilor pot fi formulate prin urmatoarele canale de comunicare:
* verbal
- la sediul Impuls-Leasing din Str. Luigi Galvani, nr. 61-63, Sector 2, 020361 Bucuresti sau la sediul oricarei filialele Impuls (http://www.impuls-leasing.ro/Filiale/)
- prin telefon la numarul: 0212007100
* in scris
- prin posta, la adresa Impuls-Leasing din Str. Luigi Galvani, nr. 61-63, Sector 2, 020361 Bucuresti
- prin e-mail la adresa: reclamatii@impuls-leasing.ro;
2. Dupa depunerea unei reclamatii, se poate urmari stadiul solutionarii acesteia adresand o solicitare pe adresa de e-mail: reclamatii@impuls-leasing.ro sau la numarul de telefon 0212007100.
3. Reclamatiile primite vor fi inregistrate in Registrul de reclamatii al Impuls-Leasing. Se va considera ca data a reclamatiei data inregistrarii acesteia la Impuls-Leasing.
4. Reclamatia trebuie sa contina un minim de informatii:
a) Datele minimale de identificare si de contact ale petentului;
b) Obiectul reclamatiei (in rezumat), inclusiv informatiile minimale in vederea identificarii situatiei reclamate si motivele reclamatiei;
Solutionarea Reclamatiilor
1. Dupa analiza tuturor informatiilor, în cazul în care solicitarea nu poate fi clarificata imediat, reprezentantul Impuls-Leasing va înregistra reclamatia în workflow-ul de reclamatii.
2. Raspunsul va fi transmis in termen de maxim 30 de zile de la data inregistrarii reclamatiei, indiferent daca solutia este favorabila sau nefavorabila, daca nu exista o solicitare speciala din partea unei Autoritati a Statului ori anumite situatii justificate, care sa impuna solutionarea mai rapida a reclamatiei pentru a nu cauza prejudicii ulterioare.
3. In vederea rezolvarii pe cale amiabila a reclamatiilor inregistrate, se vor putea utiliza metodele alternative de solutionare a litigiilor, prevazute de dispozitiile legale in vigoare.
Va multumim,
Echipa Impuls-Leasing
Canal avertizori in interes public