• CTE nou
  • CTE sh
  • AUTONOM RULATE
  • MG
  • ILINCA
  • KIA 0 2023
  • Suzuki 0%
  • SsangYong 799 lei
  • SsangYong 1.99%
  • IBR
  • Make a wish
  • SOS-Satele copiilor

Vreti sa ne transmiteti o reclamatie?

Echipa Impuls-Leasing aprecieaza feedback-ul dvs., pentru ca ne ofera oportunitatea remedierii oricarei probleme si imbunatatirii serviciilor oferite.

Ce reprezinta o reclamatie?


Prin reclamatie se intelege exprimarea unei nemultumiri, in scris sau telefonic, adresata de o persoana fizica sau juridica, cu privire la activitatea Impuls-Leasing.

Inregistrarea reclamatiilor

1. Reclamatiile Clientilor pot fi formulate prin urmatoarele canale de comunicare:

*  verbal

  • la sediul Impuls-Leasing din Str. Luigi Galvani, nr. 61-63, Sector 2, 020361 Bucuresti sau la sediul oricarei filialele Impuls (http://www.impuls-leasing.ro/Filiale/)
  • prin telefon la numarul: 0212007100

 

*  in scris

  • prin posta, la adresa Impuls-Leasing din Str. Luigi Galvani, nr. 61-63, Sector 2, 020361 Bucuresti
  • prin e-mail la adresa: reclamatii@impuls-leasing.ro;

2. Dupa depunerea unei reclamatii, se poate urmari stadiul solutionarii acesteia adresand o solicitare pe adresa de e-mail:  reclamatii@impuls-leasing.ro sau la numarul de telefon 0212007100.

3. Reclamatiile primite vor fi inregistrate in Registrul de reclamatii al Impuls-Leasing. Se va considera ca data a reclamatiei data inregistrarii acesteia la Impuls-Leasing.

4. Reclamatia trebuie sa contina un minim de informatii:

a) Datele minimale de identificare si de contact ale petentului;

b) Obiectul reclamatiei (in rezumat), inclusiv informatiile minimale in vederea identificarii situatiei reclamate si motivele reclamatiei;

Solutionarea Reclamatiilor

1. Dupa analiza tuturor informatiilor, în cazul în care solicitarea nu poate fi clarificata imediat, reprezentantul Impuls-Leasing va înregistra reclamatia în workflow-ul de reclamatii.

2. Raspunsul va fi transmis in termen de maxim  30 de zile de la data inregistrarii reclamatiei, indiferent daca solutia este favorabila sau nefavorabila, daca nu exista o solicitare speciala din partea unei Autoritati a Statului ori anumite situatii justificate, care sa impuna solutionarea mai rapida a reclamatiei pentru a nu cauza prejudicii ulterioare.

3. In vederea rezolvarii pe cale amiabila a reclamatiilor inregistrate, se vor putea utiliza metodele alternative de solutionare a litigiilor, prevazute de dispozitiile legale in vigoare.

 

Va multumim,

Echipa Impuls-Leasing

 

 

Canal avertizori in interes public