Actele necesare pentru analizarea dosarului in vederea acordarii de perioada de gratie/ modificare scadenta/ extindere perioada de leasing/ reesalonarea valorii reziduale sunt urmatoarele:
- bilant si balanta la decembrie 2008
- bilant si balanta la iunie 2009
- bilant si balanta la decembrie 2009 + confirmare depunere bilant decembrie 2009
- ultima balanta 2010
- acord CRB semnat si stampilat persoana juridica
- angajament de plata
Actele necesare pentru intocmirea actului aditional privind cedarea dreptului de folosinta:
- cerere semnata si stampilata din partea Utilizatorului initial
- copie carte de identitate reprezentant(i) legal(i) firma
- copie dupa certificatul de inmatriculare de la Registrul Comertului
- copie dupa certificatul de inregistrare in scopuri de TVA
- copie statut si contract sau copie act constitutiv
- decizia consiliul de administratie/ hotarare aga (daca este cazul)
- imputernicire din care sa reiasa numele persoanei autorizate sa semneze in numele firmei (daca este cazul)
- copie permis de conducere sau pasaport (orice act semnat in fata unui notar – vanzare-cumparare, act aditional, specimen de semnatura etc.)
- pentru persoana care va semna actul aditional si pentru persoana/ persoanele care au semnat decizia consiliului de administratie/ hotararea AGA
Persoana care va prelua contractul este persoana fizica
- Cerere finantare pf
- Cerere novatie
- Adeverinta solicitant
- Acord CRB semnat
Persoana care va prelua contractul este persoana juridica
- Cerere finantare pj
- Cerere novatie
- Acord CRB semnat
- Hotarare AGA pentru novatie SRL_cedent
- Hotarare AGA pentru novatie SA_cesionar
- Anexa referitoare la Biletele la ordin
Daca Utilizatorul actual este persoana juridica acesta va completa
- Hotarare AGA pentru novatie SRL_cedent
- Hotarare AGA pentru novatie SA_cedent